6.03.2014

Tutorial - Blond Włosy by Karolina

Hej! Więc w poniedziałek przyszły do mnie szkicowniki, Magic i Make-up za pisanie na tym blogu. Bardzo dziękuję Lilla Lou za taki wspaniały prezent :) Dzisiaj pierwszy tutorial w jednym z nowych szkicowników, czyli Make-up Mini. Dotyczył on będzie blond włosów. Szykuje już tutorial w szkicowniku Magic, wraz z krótkim opisikiem szkicowników :)

Wiem że niektórzy mają problem z blond włosami. Może wydawać się trudne zrobienie nie za żółtych włosów, lecz wbrew pozorom tak nie jest. Nie można tylko przesadzić z żółtym kolorem i użyć dużo brązowego, jeśli użyjemy samych żółtych kredek, to włosy nam wyjdą żółte a nie takie platynowe-blond.

Zacznijmy od lekkiego zakreskowania jasno żółtym całej powierzchni włosów. W tym momencie jeszcze nie cieniujemy.

 Ciemniejszym żółtym cieniujemy włosy. Nie róbcie tego mocno dociskając, tylko tak umiarkowanie

 Lekkim kolorem pomarańczowym (najlepiej BIC, bo mają delikatne kolory) lekko podkreślamy najciemniejsze miejsca i robimy kilka pasemek, ale nie zbyt dużo, by włosy nie wyszły jakieś rude

Jasnym brązowym podkreślamy cienie. Najciemniej powinno być przy przedziałku i na końcówkach włosów.
 Praktycznie to samo robimy z ciemnym brązowym i czarnym, tj. przyciemniamy przy przedziałku i końcówkach. Czarnym zróbcie to lekko!

Gumką (tak, ten "glut" to gumka, chlebowa) przecieramy refleksy, żeby bardziej się błyszczały. Jeśli nie zrobimy refleksów, lub zrobimy prawie niewidoczne, włosy będą wyglądać na przetłuszczone, brudne... A tego przecież nie chcemy, nie?

 I gotowe! Dorabiamy resztę projektu. I co, wcale nie było to takie trudne, prawda? :P

Na koniec, mam do Was małą prośbę. Biorę udział w konkursie Pastelowa Wiosna Lilla Lou. Wczoraj dodałam pracę. Jeśli Wam się spodobała, proszę o głos! Bardzo mi zależy... Dziękuję za głosy w poprzednim konkursie (walentynkowy), niestety nie udało mi się nic wygrać... Mam nadzieję, ze tym razem będzie inaczej. Bliżej zakończenia konkursu dodam tutorial, jak narysowałam swoją pracę.
Oto ona:
Link do głosowania:
Link do mojej pracy:

Na LillaLou mam nick karolina10201.
Jeszcze raz proszę o głosy!
Dziękuję :)
*
Mam nadzieję, że ten post się podobał i że się przyda. Niedługo dodam tutorial ze szkicownika Magic, miał być wcześniej, ale niestety nie wyrobiłam się... No wiecie, szkoła i inne obowiązki.. :(

Pamiętajcie o tym, że możecie wysyłać mi swoje prace z moich tutoriali na maila: carola100.kk@gmail.com
Jeśli coś jest niejasne, to śmiało piszcie w komentarzu!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz